Annotációk / Vélemények

A véleményt megjelenés előtt könyvtárunk ellenőrzi.
Értékelés:



Értékelés: Még nem értékelték (0 szavazat)

2022.07.18. 13:01:24
Forrás: Hátsó szöveg
Mire ?való a sok tanulás, ha végül nem boldogulunk igazán az Életben, mert nem tudjuk, hogyan kell ismerkedni, hogyan kell beilleszkedni, hogyan kell hinni, vagy hogyan kell gyereket nevelni? Sok j tanulóval találkoztam már de nagyon kevés boldog embert ismerek. Azt szeretném, hogy aki ebből a könyvből tanul, az a boldogságra való képességet sajátítsa el. Olyan olvasókra gondolok, akik tudják, hogy érdemes élni, akiknek van kedvük, tehetségük életük megformálásához, de tudják hogy ez konfliktusok nélkül nem lehetséges. Olyan gyerekekre gondolok, akik hajlandók dönteni, és elégedettek, ha körülveszi őket végre a nyugalom, a harmónia. A Magánélettan 2. kötete haladóknak szól, akik már átélték az első könyvet, még izgalmasabb kérdésekről akarnak olvasni. Minden ember élete műalkotás. Értékes, vagy nem az igazi, vagy nem az. Ha az élet művészet, akkor a Magánélettan életművészeti tankönyv. Abban segít, hogy a Te életed is igazi lehessen. (Bácskai Júlia) A Magánélettan használható a NAT Emberismeret tanításához, az etika tanításához, a családi beszélgetések újraindításához segít az önismeret hiányosságainak feltárásában, a pszichológiai kultúra fejlesztésében alkalmat nyújt a közösségteremtő mozgalmak hiánya és az értékválság következményeinek megvitatására A Magánélettan 2 is négy vetületben dolgozza fel az önismeret pszichológiáját: ŐK és ÉN A szülőkről: az vagyok, akit elengedhetsz TI és ÉN A barátokról: az vagyok, aki elfogad másokat TE és ÉN A szerelmedről: az vagyok, akit szeretek ÉN és ÉN Rólad: az vagyok, akivé lehetek