Ugrás a tartalomra
Kiemelt menü - Könyvtár
Mutatás — Kiemelt menü - Könyvtár
Elrejtés — Kiemelt menü - Könyvtár
Nyitvatartás
Kapcsolat
Munkatársak
Keresés a katalógusban
Könyvtár belépés
Hungarian
English
De
Intézmények
Mutatás — Intézmények
Elrejtés — Intézmények
Könyvtár
Levéltár
Morzsa
Címlap
Annotációk / Vélemények
Vélemény írása
A véleményt megjelenés előtt könyvtárunk ellenőrzi.
Értékelés:
Értékelés: Még nem értékelték
(0 szavazat)
2020.08.04. 13:03:50
Forrás:
libri.hu
AMIKOR EGYMÁSSAL BESZÉLÜNK Munka, emberi és párkapcsolatok, mindennapi élet: egyfolytában kommunikálunk egymással, de még a legegyszerűbbnek tűnő helyzetek is rejtenek buktatókat. Nem elég megfelelően kifejezni, meg is kell értetni magunkat - és akkor a másik ember megértéséről még nem is beszéltünk! Világhírű kommunikációpszichológiai sorozatának második részében Friedemann Schulz von Thun bemutatja, hogy az emberek közötti kommunikációnak nem kell állandó küzdelemnek lennie. A kötet a különböző kommunikációs stílusokat- a segítségre szorulót, a segítőt, az önfeláldozót, a leértékelőt, az önigazolót, a kontrollálót, a távolságtartót és a dramatizálót - mutatja be személyiségpszichológiai szempontból. Mások és saját stílusunk megismerésével nemcsak átláthatjuk és elkerülhetjük a tipikus kommunikációs problémákat, hanem saját személyiségünk és kommunikációnk fejlődéséhez is segítséget kapunk: hiszen aki önmagát érti, a másikat is jobban érti.