Annotációk / Vélemények

A véleményt megjelenés előtt könyvtárunk ellenőrzi.
Értékelés:



Értékelés: Még nem értékelték (0 szavazat)

2020.08.04. 13:03:50
Forrás: libri.hu
AMIKOR EGYMÁSSAL BESZÉLÜNK Munka, emberi és párkapcsolatok, mindennapi élet: egyfolytában kommunikálunk egymással, de még a legegyszerűbbnek tűnő helyzetek is rejtenek buktatókat. Nem elég megfelelően kifejezni, meg is kell értetni magunkat - és akkor a másik ember megértéséről még nem is beszéltünk! Világhírű kommunikációpszichológiai sorozatának második részében Friedemann Schulz von Thun bemutatja, hogy az emberek közötti kommunikációnak nem kell állandó küzdelemnek lennie. A kötet a különböző kommunikációs stílusokat- a segítségre szorulót, a segítőt, az önfeláldozót, a leértékelőt, az önigazolót, a kontrollálót, a távolságtartót és a dramatizálót - mutatja be személyiségpszichológiai szempontból. Mások és saját stílusunk megismerésével nemcsak átláthatjuk és elkerülhetjük a tipikus kommunikációs problémákat, hanem saját személyiségünk és kommunikációnk fejlődéséhez is segítséget kapunk: hiszen aki önmagát érti, a másikat is jobban érti.