Skip to main content
Kiemelt menü - Könyvtár
Show — Kiemelt menü - Könyvtár
Hide — Kiemelt menü - Könyvtár
Nyitvatartás
Kapcsolat
Munkatársak
Keresés a katalógusban
Könyvtár belépés
Hungarian
English
De
Intézmények
Show — Intézmények
Hide — Intézmények
Library
Archive
Breadcrumb
Home
Annotations / Reviews
Vélemény írása
A véleményt megjelenés előtt könyvtárunk ellenőrzi.
Értékelés:
Értékelés: Még nem értékelték
(0 szavazat)
2022.07.20. 14:50:06
Forrás:
acta.bibl.u-szeged
Áttekintő alap a felsőoktatás és a pedagógus-továbbképzés számára. A szerző kiváló összefoglalót és rendszert mutat be a didaktika témaköréből, s mindezt úgy készítette, hogy több évtizedig pedagógiai munkájában az elmélet és a gyakorlat egységére törekedett, jól ismerve az oktatási folyamat alapvető kérdéseit, de figyelte a pedagógusjelöltek észrevételeit és véleményét a pedagógus mesterség elsajátításáról, és ismerte a tanítók, tanárok igényeit a korszerűség megvalósításáról. A kötet tizenegy fejezetre tagolódik, sajátos logikai rendben. Problématörténetként jeleníti meg a didaktika kialakulását és fejlődését, ebben is főbb csomópontonként érzékelteti Comenius, Herbart oktatáselméleti rendszerét, majd a reformpedagógiai áramlatokat és napjaink didaktikai törekvéseit.